אנחנו מקיימים את האירוע ה- 8 של הליגה לשנת 2010 בהוד השרון, בפארק 4 העונות.
מארגן הארוע
• ברוס וובר
• טלפון 050-2964175
אחריות אישית וביטוח
המפגש מאורגן בהתנדבות מלאה וכל המשתתפים באים מרצונם החופשי.
לא ירכש ביטוח למפגש זה ולכן כל אחד משחק על אחריותו האישית בלבד.
על כל שחקן לחתום על טופס הצהרת בריאות וכתב ויתור המעיד על הסכמתו לכך - הטפסים יחולקו בתחילת האירוע - שחקנים שלא יחתמו לא יוכלו לשחק.
על כל השחקנים מתחת לגיל 18 להחתים הורה או אפוטרופוס על הצהרה זו
הוראות הגעה
מצורפות שתי מפות לסיוע בהתמצאות במרחב:
מפה 1 - דרכי הגישה המרכזיות להוד השרון
מפה 2 - אזור הפארק. שימו לב שיש כמה חניות, המסומנת היא הקרובה לאזור הרישום.
מסלול
יהיו שינויים למסלול - המסלול יפורסם בהמשך.
• סיום משחק: להחזיר את טופס התוצאות המלא אל ברוס.
• רק מי שטופס התוצאות שלו תקין ומאושר על ידיו יהיה זכאי להתחרות על הפרס
• יילקחו בחשבון רק התוצאות של מי שנרשם ושילם להשתתפות
זמנים
• שעת התארגנות, תשלום וכו' 8:00
• הענקת פרסים ארוע 7 (הקודם): 8:30
• תחילת משחק לכולם: ישר לאחר הענקת הפרסים והדרכה קצרה
אפשר להתאמן על המסלול משעה 7:30, המסלול יהיה מוקם כבר
במשחק יחולו כללי PDGA במלואם כולל החלת נקודות עונשין למי שמגיע באיחור (אחרי התחלת משחק)
בתכנית 2 סיבובים של 9 סלים.
עלויות ופרסים
• מחיר השתתפות למתחילים: 45 ש"ח
• מחיר השתתפות למקצוענים: 55 ש"ח
התעריף עולה כדי להחזיר לדורי את עלות הסל שאבד
כל שחקן ישלם פעם אחת בארועים הבאים 20 ש"ח למטרה זו (כל שחקן משלם פעם אחת בהתאם לרישומים שנעשה)
• הפרסים מיועדים לשחקנים שמסיימים מסלול מלא (שני סיבובים) בלבד, חוץ מאשר פרס ה-ACE שיינתן למי שקולע אפילו בזריקה אחת מטי לסל, אפילו אם לא השלים את המסלול.
• טבלת הפרסים (גודל הפרס משתנה בהתאם לכמות המשתתפים)
בקרוב
ציוד שכדאי להביא
* מי שיש לו סל - נא להביא אותו איתכם!!! תודה, אנחנו במגמה להפסיק להשתמש רק בסלים של דורי
• אוכל ושתייה - יש ברזיות בשטח הפארק
• כובע ומשקפי שמש
• קרם הגנה
• צלחות להשכרה ב-10 ש"ח (70 ש"ח פיקדון) לכל אחת.
חניה ושירותים
•יש במקום שרותים כימיים והרבה עצים.
נא תכתבו כאן בתגובה קצרה שאתם מתכננים להגיע, אם אתם צריכים טרמפ או באים עם אוטו. יחסוך לנו הרבה טרחה
אפשר גם לאשר הגעה ב- facebook (הזמנה תצא בקרוב). קיום הארוע תלוי במספר הנרשמים - נאנו במטרה של איסוף לפחות 12 נרשמים עד 20 בדצמבר
פרטים נוספים בקרוב
תודה