פריסבי בשבוע הספורט בשדה בוקר

הפורום של קבוצת שדה בוקר

פריסבי בשבוע הספורט בשדה בוקר

הודעהעל ידי avigal » ו' ינואר 15, 2010 2:06 pm

שלום,
לכל קוראי הפורום הזה, אני מתנצלת על דממת האל-רשת, תרוצים של מורה – מבחנים ועבודות לבדוק, תעודות לכתוב וכמובן למי יש זמן כשיש שבוע ספורט?!
ברשותכם אנסה לפצות על השבועיים האחרונים עם סיקור פעילות הפריסבי בשבוע הספורט שהיה לנו בתיכון ואפילו אוסיף כמה תמונות בשביל שיהיה צבעוני בעיניים.

ראשית, הסבר קצר על מבנה שבוע הספורט שלנו – פעם בשנה למשך שבוע, הלימודים אצלנו נפסקים ב 1:15 ואז מתחילים תחרויות הספורט, אם קבוצתיות כמו האולטימייט וכל הכדור.. למיניהם, ואם תחרויות יחידניות כמו זריקת פריסבי למרחק, אתלטיקה ואופניים. התחרות היא בין השכבות כשלכל שיכבה גופיה מייצגת בצבע משלה והתחרויות מתחלקות לבנים ולבנות.

השנה, כמו שנה שעברה רפי עשה טורניר קדם שבוע ספורט באולטימייט לבנים. במשחקים הללו הי"בניקים (אותם אני מחנכת ועל כן גאוות היחידה) ניצחו את כולם, הי"אניקים הצליחו ברגע האחרון לגבור על היודים והטטניקים החדשים לחמו היטב אך לא הצליחו לנצח כלל.
תמונה
בשבוע הספורט משחקי האולטימייט בנים היו ביום ראשון אחה"צ. לצערנו זה נפל על בגרות חורף בלשון כך שכמה מהשחקנים החזקים של שיכבתי כמו ניב (בתמונה) ויונקי לא יכלו להשתתף. אולם, לשמחתי קיבלתי אישור מרפי להיכנס ולשחק עם החברה שלי וקרענו לכולם את הצורה!!!
המצחיק הוא שהבנים מהשכבות האחרות אשקרה פחדו ממני (הלואי שהייתי מצליחה להפחיד אותם כך גם בכיתה...). אלא מה – בשל כניסתי לטורניר הבנים רפי נתן לי"א את האפשרות להכניס את אופיר חמו לשורותיהם, שכפי שאתם כבר אמורים לדעת היא מהשחקניות החזקות בבית הספר ובוודאי ובוודאי יותר טובה מכל שחקן בשכבתה. אולם הבנים לא עשו כן והפסידו, ובגדול, לא רק לנו אלא גם לי'.
אני חייבת לציין שמשחקי הבנים לא היו מותחים כל כך אולם היה מדהים לראות את השחקנים ב י' עושים לי"א בית ספר. אופיר טוכטרמן- ג'ינג'י ג'וניור, נכנס להילוך גבוה יחד עם ויסמן שחקן שלשמחתי חזר לנבחרת (גבוה, אתלט ואין עליו בהגנה), ונדב פייש, השין שין של השכבה. מלבד זאת, על אף הפסדם הגורף של הטטניקים, התגלו שם כשרונות שכבר דאגתי לגייס לנבחרת. אישית, היה לי מאד כייף לשחק עם הבנים של השכבה שלי ואני מקוה שלפני עזיבתם בסוף השנה עוד יצא לנו לשחק פה ושם.

אולטימייט בנות היה ביום שני אחה"צ. כולן היו. שלא כמו אצל הבנים שיחקנו על רוחב מגרש העפר שלנו, משמע גודל מגרש חופים, 5 על 5. מזג האויר היה אופטימילי וכמעט ולא הייתה רוח. הי"אניקיות, בהן אופיר חמו, נוי, ג'וטי מאי וענבר מהנבחרת שלטו היטב במשחקים נגד היודניקיות והטטניקיות. באותה מידה, הי"בניקיות שכללו את לוסקי האגדית, שנף שחזרה מגמלאות, סתיו רובין, אנוכי ועוד, גם השאירו את הבנות הצעירות הרבה מאחור. אולם כולם ידעו שהמשחק השווה יהיה בסוף.
תמונה
ובאמת, כמה דקות לפני תחילת המשחק בין י"ב לי"א בנות הרוח התחזקה מאד ולשמחתי הרבה אנשים משתי השכבות הללו הגיעו לעודד. חמו הטילה צלחת איתי וניצחה. הי"אניקיות בחרו להתחיל בהתקפה ואני בחרתי את צד המגרש שנתן לנו את הרוח הגבית. ואז המשחק התחיל.
תמונה
דיי מהר ה - connection הקטלני של הזריקות החזקות והמדוייקות של חמו והריצה המהירה, קטים מדהימים ותפיסת דיסק בכל מחיר של נוי נמחץ בשל הרוח. חמו התקיפה נגד הרוח ונוי לא יכלה להתרחק יותר מדי. לבנות האחרות היה קשה לשמור על זריקות מדויקות נגד הרוח והם איבדו את הדיסק. שנף הרימה את הדיסק ועם פורהנד מטורף שהרוח נשאה רחוק לאנדזון עשינו נקודה.
כל קבוצה ששיחקה עם הרוח הצליחה לעשות נקודה ואילו מי ששחקו נגד איבדו את הדיסק. כך שאחרי כל נקודה שלנו הי"אניקיות השוו. באיזשהו שלב נבו לקח את עמדת המאמן וניסה לתמרן אותנו לשבור את הדפוס ולהבקיע נקודה נגד הרוח. אולם אנחנו איבדנו את הדיסק ומאי עשתה נקודה. ואז באה התקפת נגד הרוח של חמו. הן שיחקו חכם, לאט, כשנוי וחמו שולטות בדיסק. אולם היה ברור שבאיזשהו שלב חמו תצטרך לשלוח את נוי פנימה וכמי שהגנה על נוי זה הפחיד. הן היו ממש קרובות, נוי התחילה לרוץ וחמו זרקה. אני חושבת שזו הייתה הזריקה הראשונה של חמו שלא הייתה מושלמת וההגנה הראשונה שלי בחיים שגברה על נוי. הצלחנו להפיל את הדיסק ולמנוע את נקודת השבירה!!!
ואז נגמר זמן המשחק. התוצאה הייתה תיקו ונכנסו להערכה. הקהל היה על רגליו בכל המובנים ונבו לא הפסיק לצעוק הוראות. דקות על דקות עברו, איבודי דיסק משני הצדדים וכמי שהייתה עם נוי, ה"יש" כשאנחנו איבדנו את הדיסק רק נעשה חזק ואימתני יותר. ואז הגיע איבוד הדיסק שלהן ואני הרמתי את הדיסק. כבר לא היה אכפת לי להפסיד רק שיגמר המשחק. האבק באויר רק הלך והצטבר בריאות, היינו כבר עייפות וכמה עוד אפשר? זרקתי לשנף שהייתה בקו השליש מהאנדזון. ראיתי את הפורהאנד המטורף שלה וחשבתי – אוי לא, שוב יהיה איבוד דיסק כי הוא יעבור מעל הראש של סתיו שהייתה באנדזון והיא לא תספיק להסתובב ולתפוס אותו. אולם מה שלא ראיתי היה שלוסקי בדיוק עשתה קאט בצד השני של האנדזון ושעטה לדיסק. היא תפסה ואנחנו ניצחנו.

חשוב לציין, גם אם הבנות שלי לא יאהבו לשמוע זאת, שלולא הרוח הן היו מביסות אותנו. נוי לפחות ידעה את זה ומאד התבאסה מזה. הבנים שלנו גם ידעו את זה ולכן היו כל כך מרוצים מאיתנו. לחמו אמרתי שמה שהכריע את המשחק הייתה ההחלטה שלהן בתחילת המשחק להתחיל בהתקפה – החלטה גורלית שעלתה להן במשחק. ואני – פשוט התמוגגתי לשחק עם הבנות שלי ולראות את הרמה המדהימה של חמו, נוי, מאי ולוסקי. מלבד זאת העידוד האדיר של הבנים שלנו היה שווה כל גרגר אבק שעוד נמצא בריאות.

הזריקות למרחק היו בשלישי אחה"צ. אפילו רוח קלה שבין הקלים לא הייתה. השיא של ערן ברנדיים 74 מטר עמד לנגד כולם ולא היה לנו מושג מי ירש את התואר. הטטניקים זרקו. מרחוק ראיתי כמה זריקות יפות ורחוקות של בנים שאינם פריסבאיים כלל. בסופם יונתן מהנבחרת (בתמונה) זרק זריקה מדהימה של 56 מטר שהקנתה לו את המקום השני.
תמונה
היו עוד זריקות אבל לא משהו מרשים. משום מה נבו בחר לזרוק פורהאנד וזה לא הגיע רחוק ואף אחד לא ממש התקרב ליונתן. עד ש – יונקי תפס צלחת וזרק 59 מטר!
את זריקות הבנות אני התחלתי עם תוצאה קצת מביישת של 32 מטר. חמו העלתה מהר את הסף ל 35. מאי הרהיבה עם זריקה של 38, נוי עלתה ל 39 אבל לוסקי, לוסקי שנה שניה ברציפות קטפה את התואר עם 40 המטרים שלה.
בסוף שבוע הספורט מלבד הגביע שהלך לשכבת י"א הרבה מאד בזכות הבנות הספורטאיות שלהן, שחקני הנבחרת שלנו כיכבו בתחום השחקנים המצטיינים של ביה"ס: חמו אצל הבנות ובגלל שנבו זכה שנה שעברה ועל כן לא יכל לקבל השנה, שי קסל הג'ינג'י שלנו קיבל את המדליה.

אני ממש מצדיעה הן לרפי שאירגן את שבוע הספורט והן לתלמידי שהשתתפו יום אחרי יום, משחק אחרי משחק ועוד באים בשבת לשחק בהאט.

אוהבת אותכם,
אביגל
avigal
 
הודעות: 128
הצטרף: ו' יוני 02, 2006 2:50 pm
מיקום: מדרשת שדה בוקר

Re: פריסבי בשבוע הספורט בשדה בוקר

הודעהעל ידי nevoh0 » ו' ינואר 15, 2010 2:55 pm

כל הכבוד על ההשקעה אביגל.
שיהיה לכם הרבה הצלחה בליגה ביום שבת.
nevoh0
 
הודעות: 12
הצטרף: ד' דצמבר 23, 2009 6:26 pm
מיקום: מדרשת בן גוריון

Re: פריסבי בשבוע הספורט בשדה בוקר

הודעהעל ידי ניב » ו' ינואר 15, 2010 8:59 pm

כל הכבוד אביגל
ניב
ניב
 
הודעות: 1
הצטרף: ד' מאי 09, 2007 7:08 pm
מיקום: מדרשת בן גוריון

Re: פריסבי בשבוע הספורט בשדה בוקר

הודעהעל ידי Dori » ש' ינואר 16, 2010 2:23 pm

WOW
איזה סיכום לפנים!!!
אביגל, תמיד ידעתי שיש לך את זה בפנים.

עשיתם לי חשק לארגן תחרות זריקה למרחק ארצית!!!

ד
Go with Your FLOW
תמונה
<<------------->>
סמל אישי של המשתמש
Dori
זורק ספין על
 
הודעות: 6336
הצטרף: ה' ינואר 08, 2004 10:19 am
מיקום: Tel Aviv - Israel

Re: פריסבי בשבוע הספורט בשדה בוקר

הודעהעל ידי ofir hemo » ש' ינואר 16, 2010 10:29 pm

המשחק מול הבנות של י''ב היה בהחלט אחד המשחקים המותחים ששיחקתי בהם(:
אביגל כל הכבוד על העדכון המפורט ועל משחקי האולטימייט של הבנות, ורפי כל הכבוד ותודה על שבוע ספורט מוצלח ביותר!

היה אדיר. דרך מצויינת לסיים את המחצית הראשונה של השנה,
נקווה שהבאה תהיה כמו זו.
ofir hemo
 
הודעות: 12
הצטרף: ש' אפריל 05, 2008 3:47 pm
מיקום: שדה בוקר


חזור אל קבוצת שדה בוקר-תכל"ס

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 0 אורחים

cron