עמוד 2 מתוך 2

הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2008 2:50 am
על ידי Krissbee
יש לינק. השם של הקבוצה הוא כבר "ממלכתי" מספיק, זה נראה לי אחלה.. עכשיו רק צריך להוסיף עוד תמונות ווידאו, תעלו את כל הקליפים והראיונות, תמונות שלכם משחקים, כל התמונות מהארועים ודברים כאלה

כפילות...

הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2008 10:30 am
על ידי Dori
אז את כל התמונות שלנו של פליקר צריך להעלות לשם, או שאנשים יעלו לשם ולא לפליקר?
כנל סרטים.....

זה ייצור בלגן במיוחד שהעדיפות של הקהילה שכל החומרים האלה יהיו במקום אחד מרכזי עם אפשרויות חיפוש וחיתוך.

אם יעלו תמונות לשם ולא לפליקר בסופו של דבר לא נמצא אותן לעולם....

ד

דווקא לא, גם וגם

הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2008 1:20 pm
על ידי Krissbee
לא לרכז אותן רק במקום אחד, אלא להפיץ להפיץ להפיץ!
כל הרעיון הוא להגיע לעוד אנשים ולמשוך אותם
צריך להעלות אותן קודם לפליקר ואז גם לפייסבוק. כמובן שלא צריך להעלות לפייסבוק את כל התמונות, אבל בעיקר תמונות של השחקנים ושל חברי הקבוצה, וקצת תמונות פרומו של אירועים. בשביל זה זה נועד. 100-200 תמונות פלוס סרטים יעשו את העבודה.

אתה רוצה שחבר של אחד החברים בקבוצה יקבל עדכון על זה שהוא הצטרף הוסיף תמונה WHATEVER, יקליק, יכנס לקבוצה, ויראה שיש שם מאות אנשים, חלקם הוא מכיר, מלא תמונות, אירועים, התארגנויות ספונטניות, סרטים יפים ועוד כל מיני מטעמים שמראים שיש קהילה אמיתית של הפריסבי.

דורי לדעתי אתה קצת מטשטש בין הכלים, וצריך להצמד לייעוד המקורי שלהם.
הקבוצת פייסבוק לא צריכה להחליף את פליקר, ולא צריכה להיות מסונפת לאתר.
ככה אני רואה את זה:
frisbee.co.il - מקור מידע מרכזי, פורום וה"פנים" של הקהילה וההתאחדות.
הקבוצה בפייסבוק - קשרים בין חובבי פריסבי שרשומים בפייסבוק ולא בהכרח נכנסים לאתר, מדיום הפצה ויראלי, גיוס שחקנים חדשים, עדכונים על אירועים, וגם קצת מדיה. משמשת בעיקר כקבוצה קהילתית של פייסבוק, וגם כאמצעי הפצה של האירועים שמאורגנים דרך האתר.
פליקר - מאגר מרכזי של כל התמונות.

הכלים משלימים זה את זה ולא סותרים זה את זה.

הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2008 1:35 pm
על ידי Krissbee
למה קו נטוי לא עובד

מעולה

הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2008 1:51 pm
על ידי Dori
יוני עכשיו אתה מתחיל לדבר!!!

זו הייתה הכוונה שלי שאמרתי בתחילת הנושא שצריך לעשות הגדרה לכל כלי.

הייתי רוצה להוסיף כמה דברים:
אני חושב שהקבוצה בפייסבוק צריכה למשוך עוד אנשים לאתר כי כאן נוכל לתת להם את השירות הטוב ביותר.

במקביל, אני רוצה לייצר פידים (FEEDS) מהאתר לתוך פייסבוק... יכול להיות שנקים איזה FACEBOOK APPLICATION עם עידכוני פריסבי חמים + תמונת היום או משהו

ד

Re: פריסבי בפייסבוק

הודעהפורסם: ד' פברואר 04, 2009 12:43 pm
על ידי eran adato
אז עכשיו אחרי שקראתי את כל זה,
מאחר ואין לי בוקפייס, קשה לי לדעת מה בדיוק אפשרי לעשות באתר הזה - אז אני אנחש..

הרעיון עצמו יפה, מאחר ויש הרבה כבשים שרועות באחו הבוקפייס, ניתן לנצל את המדיה הזו לטובתנו ולחשיפת הספורט.
הבעיה העיקרית היא עידכונים שוטפים שם.
מאחר ואנחנו משאירים את האתר הזה כאתר מרכזי, צריך שמישהו ירכז ידיעות חשובות, ותמונות מושכות מאירועים ויעדכן גם שם על מנת שתהייה חשיפה למי שגולש בפייסבוק.
קריס, אם אתה מוכן לקחת את התפקיד הזה ולהוביל את קהילת הפייסבוק לכיוון הצלחת, ניתן יהיה לקיים את הדואליות של שני האתרים, כאשר הפייסבוק משמש לפירסומות, עידכונים על אירועים ותגובות בפורום כאן, ומוקד משיכה ופירסום לאתר שלנו ולפריסבי ככלל.

אני לא חושב שצריך להיסחף עם ההשקעה שם, יש להעלות תמונות וסרטים נקודתיים שמושכים ומעלים את הרצון לעוד, ואז להפנות לאתר כאן.
הפייסבוק לא ישרוד לנצח בתור מכה לגולשים משועממים, והצעצוע הדבילי והממכר הבא (כמו כדור רוביק) נמצא ממש מעבר לפינה, ויגיע אלינו בהמשך הדרך, כך שלהשקיע המון מאמצים בבניית אתר משני, עם המון כפילויות, נראה בעיני מיותר, מאחר ובעתיד נחליט על אותם ביסוסים בדיוק שאנחנו עושים את אותו הדבר בצעצוע החדש שיצא..

אם אפשרי -
תבססו את העיניין המרכזי בפייסבוק על השתתפות של אנשים שגולשים שם.
כלומר על כך שיוני מצטרף לאירוע, וכותב למה האירוע הזה כיפי, למה הוא הולך, וזה מושך את מי שמתעדכן בנושא להתעניין עוד טיפה ואז הוא מוצא את דרכו לאתר כאן, ועושה את הצעד הראשון להפוך לחלק מהקהילה.


זהו, ככה אני רואה את זה, ואלו ההצעות שלי בנושא.
בהצלחה עם מציאת התועלת הראשונה באתר חסר התועלת הזה... :)

Re: פריסבי בפייסבוק

הודעהפורסם: ד' פברואר 04, 2009 11:19 pm
על ידי Dori
ערן כל מילה בסלע...

משהו קטן,
הפייסבוק כאן לעוד המון שנים ואני לא רואה אותו דועך בזמן הקרוב (להפך... יש להם כמה מליוני יוזרים חדשים בחודש....).
זה חלק מהמציאות של היום ולמרות כל הדעות של האנשים לכאן או לכאן, פשוט צריך לקבל את כחלק מהחיים.

כל אחד יעשה בכלי הזה מה שהוא רוצה אבל אי אפשר להתעלם ממנו.

כמובן שאין כוונה לפתח אתר מקביל שם, או לתחזק שני מוקדים.
האתר שלנו הוא המוביל והפייסבוק יהיה פויינטר לתכנים כאן.
היתרונות שלו:
1. היכולת לשלוח הודעות מהירות להמון אנשים
2. לראות מי בא לאיזה אירועים
3. לחשוף עוד ועוד אנשים לספורט שלנו

ד