אירועי אולטימייט רשמיים - פורמט

יש לכם רעיון מגניב לאירוע פריסבי????
רוצים לעזור ולקדם את הספורט שלנו????
צריכים עזרה במשהו כדי להוציא רעיון לפועל???
תציעו, ספרו וביחד נעשה את זה!!!

מנהל: Webmaster

הודעהעל ידי Omerr » ש' אפריל 14, 2007 7:48 pm

I'm writing in English since I know some of the guys here can't read Hebrew, and I'm pretty certain everyone can handle English well enough.

Dori and everyone, I think that the title of the discussion going here should be a subtitle of a vaster discussion - how the Israeli Ultimate season should look like.

To quote what Micki has written in the Passover 2007 thread:
בוא נשגר את עצמנו שנתיים קדימה:
יש ליגה רשמית וניקוד. PO אולי יהפוך לגביע המדינה ומנצחי הדרוג בליגה יהיו אלופים (נגיד)
אולי לפי הדרוג הזה ייקבע מי טס לאליפות אירופה/העולם וכו' וכו'.


I think we should seriously think about all of these details. Speaking about creating a league, how is that going to work? Does that mean that every week there will be one game between two teams, and the week after between other two teams and so on? Or we would rather have all teams play on the same date, but every month? What teams will be allowed to be a part of the league? What happens if one team would like to postpone a game due to various reasons, but the other team would rather not?
These are only examples of many questions we should answer.

I suggest that we'll first try to make a sketch of how a season should look like. I believe we should agree tentative dates as well. For instance, we can say we want the league to start in October and end in June, to have PO (as the cup) whenever Passover is, which is around March-April, decide we want to have one HAT tournament in September, one in February and one in July. I'm just throwing dates here to demonstrate how the sketch I suggest will look like, the dates themselves aren't relevant.

Only when we have this sketch should we set rules for tournaments. Each tournament is likely to be a lot different from the other. When it comes to one-day tournaments like PO, the responsibility of setting the courts etc is the owners'. However, if and when a league is set, it should probably be the host team's responsibility to take care of that. Again, we should set those things.

What do you guys think?

Shabat Shalom,
Omer.
סמל אישי של המשתמש
Omerr
מנהל פורום כללי
 
הודעות: 181
הצטרף: ש' אוגוסט 27, 2005 4:59 pm
מיקום: פתח תקווה

הודעהעל ידי omer.gazit » ש' אפריל 14, 2007 9:22 pm

תגידו, אפשר להפסיק עם האנגלית? אין לי משהוא אישי נגד זה, אבל אין לי כוח לקרוא כל פעם עמוד באנגלית, יש לי מספיק טקסטים בצרפתית, תודה.
עומר גזית - 050-6662273

אנגליה 2007
omer.gazit
 
הודעות: 1240
הצטרף: ו' נובמבר 25, 2005 6:39 pm
מיקום: ת"א

כמה הערות

הודעהעל ידי Dori » א' אפריל 15, 2007 12:55 am

1. ה- POST- ים יהיו בכל שפה שנח למפרסם - הקהילה שלנו בנויה ככה ואנחנו רוצים לשמוע את כולם. לכל המתקשים באנגלית - תתחילו ללמוד מכיוון שהרבה ידע כאן יגיע מהחברה שכותבים אנגלית.

2. עומר ר. - ההצעה שלך טובה ואנחנו נגיע לשם.
כפי שאפשר לדבר על תכנון עונה אפשר לדבר גם הרבה יותר גבוה כמו לאן אנחנו רוצים לקחת את ענף האולטימייט בכלל - חזון, מטרות וכו'.
קביעת העונה צריכה להגזר מהחזון והמטרות.....

לכן בשביל לא לדבר כל כך גבוה התחלתי דיון יחסית מצומצם.
עדיין אפשר למצוא מכנה משותף לכל האירועים הרשמיים

ד
Go with Your FLOW
תמונה
<<------------->>
סמל אישי של המשתמש
Dori
זורק ספין על
 
הודעות: 6336
הצטרף: ה' ינואר 08, 2004 10:19 am
מיקום: Tel Aviv - Israel

דעתי

הודעהעל ידי bankirer » א' אפריל 15, 2007 12:02 pm

"
מבקש לענות על 5 בלבד (ל- 4 נחזור אחרי זה)
5. מהם הדברים הבסיסיים שצריכים להיות בכל אירוע אולטימייט רשמי?
"


כמה דברים (אין קשר בין הסדר לחשיבות, אני רק כותב לפי מה שעולה לי לראש קודם - אוכל)
- מים (לפחות בקבוק לשחקן).
- חטיפים אנרגטיים לכל קבוצה.
- מזכירות (נייחת), הכוללת לוח תוצאות\משחקים\עדכוני זמנים.
- מגרשים (רצוי תקניים, רצוי בלי בורות, רצוי כאלה שלא זזים ברוח, רצוי עם סימוני מגרש).
- אובזרברים (לכל המשחקים), אפילו בתשלום סימלי.
- דיסק לכל מגרש.
- לו"ז מראש (אותו יום ב - 8:00 זה לא נחשב מראש).
- דירוג (SEEDING) ידוע מראש (עם קשר כלשהו למציאות), שמשפיע על הבתים.
- זמן (באור) לפרסים.
- אישית לדעתי עדיף חולצות איכותיות בהגרלה לחלק מהאנשים מאשר עוד חולצת טי כתומה לערימה.
- ערכת שחקן (תלוי בכסף).
- תקציב (גלוי).
- פרסום (מחוץ לקהילה).
- תיעוד (אפילו בתשלום סימלי) של צלמים.
סמל אישי של המשתמש
bankirer
ועד FLOW
 
הודעות: 310
הצטרף: ב' מאי 03, 2004 11:51 am
מיקום: תל אביב

דעתי על5:

הודעהעל ידי micki » א' אפריל 15, 2007 5:08 pm

קודם כל רציתי רק להעיר:
דורילה' - זה שאתה רגיש וספונטני זה מעולה, ברם אולם לא רואה איזה מנדט יש לך לסכם/לסנן את מה שנאמר (גם אם אני מסכים אתך מקומית). מטרת הפורום היא להחליף דעות ולהשתלח וכו' וכו'. החלטות יתקבלו בפגישה המתאימה ועל נייר.

עמית - בנוגע להזדהות. אתה טועה. אין פשוט שום דרך אחרת להסביר לך את זה. אם אתה לא מבין למה זהותו של אדם יש לה משמעות להבנה והערכה של האמירות שלו אז שאלוהים יעזור (אה סליחה לא קוראים לו אלוהים פה בפורום- קוראים לו העכביש הכסוף או משהו כזה)

לעניין5:

דורי ידידי המלומד - להערכתי יש בעיה עם הגדרת השאלה שלך (כפי שגם עומר שם לב):
לא דין ארוע אליפות הארץ לעוד משחק ליגה - וכנראה שהסטנדרטים יהיו שונים למרות ששניהם יכולים ליפול תחת ההגדרה רשמיים.
אי לכך כנראה שצריך לייצר מספר תת קטגוריות של רשמיים:
גדול (נגיד חדיומי ומעלה
שוטף (ליגע
אחר (נגיד ארוע הוקרה לי. התרמה לPROPHETS - שעלול להיות רשמי למרות שלא ישפיע על דירוג

להבנתי כל מה שנאמר קודם בעצם מיתרגם לתיאום ציפיות - צריכות להיות הגדרות לכל סוג אירוע (קודמי אמרו את הרוב) בהתאם לזה יהיו הציפיות והביצוע.
לדוגמה - רוב מה שאמרו קודמי (חן, עמית והבחור שחושב שלא חשוב מיהו...) כנראה כוון לאירוע כמו PO - שם באמת אתה מצפה לROSTER, פירסום חוקים, טקס, מגרש ישר וכו'. אישית אני גם מאמין ששם סביר מאוד שיהיו מארגנים פרטיים (מכרז שכזה אולי) שירוויחו כסף. לעומת זאת בליגע כנראה יהיה תקנון שנתי כזה או אחר + עוד כמה הגדרות אבל הרמה הלוגיסטית מן הסתם תהיה נמוכה בהרבה וכנראה באחריות הקבוצות המארחות. פה פחות סביר בעיני שיהיה מארגן חיצוני וייקחו כסף.

רוצה להעיר משהו לגבי הכסף (דורי בתור הMODERATOR אתה ראשי להעיף את זה ולעשות PASTE בזמן ובמקום המתאים)
אם מקבלים את ההגדרה שלי לגבי תת הקטגוריות אז כנראה ברור שהדיון הכספי הוא רק על אירועים גדולים (כמו PO, BF או אירוע ההוקרה לי).
באירוע כזה נראה לי לא פסול כלל שFLOW תוציא מכרז שהעונים לו יהיו מי שרוצה. FLOW תגדיר מה צריך להיות (כל מה שאמרתם...כן,כן גם הדובי של חן) והגורמים ייתנו הצעה (קרי כמה שקלים לאדם) התקציב מן הסתם לא יהיה פתוח אבל זה לא משנה כי אתה יודע מה אתה מקבל תמורת כמה כסף. כמובן שחלק מההגדרות צריכות להיות כמה ש"ח לבנאדם חוזר ל FLOW
ברור שאפשר גם לדרוש שהכל יהיה בהתנדבות - רק אז נראה לי שהרמה תהיה נמוכה בהתאם.

מיקי
סמל אישי של המשתמש
micki
 
הודעות: 73
הצטרף: א' פברואר 01, 2004 7:53 pm
מיקום: Tel Aviv, Israel

Re: דעתי על5:

הודעהעל ידי Dori » א' אפריל 15, 2007 7:36 pm

micki כתב:קודם כל רציתי רק להעיר:
דורילה' - זה שאתה רגיש וספונטני זה מעולה, ברם אולם לא רואה איזה מנדט יש לך לסכם/לסנן את מה שנאמר (גם אם אני מסכים אתך מקומית). מטרת הפורום היא להחליף דעות ולהשתלח וכו' וכו'. החלטות יתקבלו בפגישה המתאימה ועל נייר.
מיקי


מיק היקר מפז ואוהב לאכול פיתה עם אווז (בכל זאת אמרת ספונטני ורגיש לא???)

1. אתה מוזמן להיות מנהל הדיון במקומי
2. מנהל הדיון אמור להזיז את הדיון קדימה ולסכם את מה שנאמר
3. אם פספסתי משהו או סיכמתי לא נכונה אני אשמח להערות
4. כמובן שנשמח לראות משהו כתוב סטייל ES (אקסקיוטיב סאמרי) בסופו של תהליך

הלאה:
כפי שאני רואה את זה, וכמו שמיקי אוהב לומר:
כל אירוע יכול להיות אירוע מינימליסטי או אירוע עם צפלינים מעופפים שכתוב עליהם FLOW (או לחלופין "מיקי תעשה לי ילד").
לא משנה איך נהפוך את זה יש דברים בסיסיים שכל אירוע רשמי חייב להכיל וזה נובע מההגדרה שלו:
אירוע אולטימייט רשמי הינו: אירוע שמשפיע על הדירוג הארצי הרשמי
(שוב יהיו כאלה שלא יסכימו עם זה)

לצורך הדיון אם הסכמנו על ההגדרה הזו ה- CORE של כל אירוע צריך בראש ובראשונה לדאוג לתחרותיות הוגנת ולתוצאות רשמיות. זה אומר שאנחנו צריכים מנגנון יעיל לבניית פורמט טורניר שיהיה הוגן, מעקב אחרי תוצאות בזמן האירוע ואחריו, מדידת זמנים וכו'.

שאר התנאים במשחק צריכים להיות הוגנים עבור כל הקבוצות בלי שום איפה ואיפה - וזה אומר תנאי משחק זהים: מגרשים, סימונים, קבלת המידע בזמן ועוד.

אוסיף ואומר, מכיוון שאנחנו בענף ספורט טיפה ייחודי שמבדל אותנו מכל העולם בזכות מילה קטנה שנקראית SPIRIT - לא הייתי מוותר על פרס SPIRIT ואפילו שוקל "סנקציות" כלפי קבוצות שמתנהגות בצורה מחפירה (יש לזה תקדים בטורנירים אחרים באירופה לדוגמא).

כל שאר הקישוטים: חולצה, פרסום, פרסים, צוות צילום וכו', כל מה שמעבר ל- CORE הוא בגדר Nice to Have אבל לא בגללו יפול או יקום אירוע.

כל עוד הספורט שלנו "רזה" מבחינה כלכלית אנחנו צריכים קודם כל לטפל ב- CORE ואחרי זה בדברים האחרים.

אז בואו נמשיך לחשוב מה הכי חשוב לנו באירוע רשמי וננסה להפריד בין הדברים שצריכים בשביל אירוע לבין הדברים שהיה לנו כיף אם הם היו (ושלא תבינו אותי לא נכון, אני הכי בעד לצבוע את האירוע הכי יפה שאפשר מכל הכיוונים ואם אפשר להוסיף מופע זיקוקים גם הולך)

ד
:flow:
Go with Your FLOW
תמונה
<<------------->>
סמל אישי של המשתמש
Dori
זורק ספין על
 
הודעות: 6336
הצטרף: ה' ינואר 08, 2004 10:19 am
מיקום: Tel Aviv - Israel

oy oy oy

הודעהעל ידי Yoav Fisher » ב' אפריל 16, 2007 1:39 pm

First, Big Dragon, apology fully accepted. I meant no harm either.
Second, Omer brings up a really good point of "what is the season?" In the states the seasons are really clear, both for college and for open. In Europe they are a little less clear. Here it is a mess.

More importantly, I think we need to have at least 3 "All-Israel" tournaments a year. That's what I watned to add. Ideally we should have an all Israel tournament once a season, every 3 months.
Yoav Fisher
 
הודעות: 11
הצטרף: ד' מרץ 21, 2007 3:49 am
מיקום: Tel Aviv

לדעתי הצנועה חובה לדאוג למשאבים ותנאי אימון

הודעהעל ידי יובל דיסקגולף » ג' אפריל 17, 2007 9:08 pm

ברור לכולם שיש אנשים מאוד מיוחדים בתחום שלנו כמו דורי, צבי טף, תומר קראוטהאמר בזמן שהוא פנוי לתחום, יקיר רטנר, שמעון, מיקי ועוד שלא הזכרתי את שמם. לכולם יש את האהבה והשגעון לספורט, יחד עם ויכולות מגוונות.

המטרה הראשונה לדעתי היא להפוך את הספורט ליותר ויותר פופולרי ככל שעובר הזמן. לכן יש צורך לפני ויחד עם ארגון ארועים רשמיים ואחרים לעבוד קשה למציאת אתרי אימון ברמה גבוהה במיוחד לדור הצעיר בצפון, במרכז ובדרום, יחד עם צוות הדרכה מקצועי ללא משוא פנים. ככל שנגדל דור צעיר ברמה טובה יותר ותגבר הפופולריות כך הספורט יחלחל לכל שכבות האוכלוסיה ולכל רחבי הארץ. קיים פיספוס גדול מאוד ברוב ענפי הספורט בישראל במיוחד בתחום המוזכר מלבד אולי שייט וג'ודו.

המטרה השנייה לטווח הרחוק היא מציאת משאבים להפעלת מערך האימונים ומפגשי האימון בין הקבוצות.

לדעתי רק אח"כ ניתן להתחיל את התהליך המוצע כאן ע"י דורי.
Yuval DiscGolf
סמל אישי של המשתמש
יובל דיסקגולף
 
הודעות: 199
הצטרף: ו' פברואר 13, 2004 3:24 am
מיקום: נגב מערבי

שוב אני מבקש לשמור על הנושא

הודעהעל ידי Dori » ג' אפריל 17, 2007 11:06 pm

חברים,
הנושא הזה נפתח למען שיפור אירועי אולטימייט בישראל.

אם רוצים לדבר על לאן הולך הספורט שלנו זה מבורך אבל אני לא רוצה לערבב את זה עם כל מה שנכתב כאן (אתם מוזמנים לפתוח נושא ולהגדיר אותו הייטב כדי שהדיון יענה למה שאתם רוצים, אני אשמח לעשות את זה אם מישהו יכתוב לי בפרטי מה הנושא שהוא חושב שצריך לפתוח)

לגבי הנושא שלנו,
יובל ויואב,
מה שאני מנסה לעשות כאן זה להצליח לבנות תבנית פשוטה לאירוע אולטימייט רשמי.
יכול להיות שנגיע למסקנה שכל אירוע רשמי חייב: אובזרבר על כל מגרש, מדידת זמנים ורישום תוצאות כולל מעקב היסטורי וזהו.

אני מניח שיש עוד דברים שאנשים היו רוצים שיקרו ולכן הדיון הזה כאן.

הקמת 3-4 אירועים בשנה זה מבורך אבל עדיין צריך להגדיר מה אנחנו רוצים שיהיה בהם
הקמת מערכי אימון/מגרשים/השקעה בנוער וכו' - מבורך גם כן אבל זה ציר מקביל ולא אמור למנוע את הדיון הזה.

תודה

ד
Go with Your FLOW
תמונה
<<------------->>
סמל אישי של המשתמש
Dori
זורק ספין על
 
הודעות: 6336
הצטרף: ה' ינואר 08, 2004 10:19 am
מיקום: Tel Aviv - Israel

אירוע אולטימייט בארץ

הודעהעל ידי רפי » א' אפריל 22, 2007 1:31 pm

נראה לי שאליפות הארץ צריכה לכלול 6 קבוצות: 4 הגדולות ועוד שתיים שיקבעו ב"מוקדמות אליפות הארץ" שבה ישתתפו כל הקבוצות להוציא 4 הגדולות.
מוקדמות אליפות הארץ צריך להיות בספורטק ,בארגון פשוט :מנהל תחרות ועוד 3 משקיפים האחראים על:זמן,רישום תוצאה, והתערבות במקרה של מחלוקת.
הרישום והתשלום צריכים להיות ביום התחרות. בהתאם למספר הקבוצות מחליטים במקום על שיטת התחרות.
לא צריך: פרסים,חולצות, ניקוד לספיריט.הגברה .
כל הכסף צריך להגיע למנהל התחרות ולעוזריו.
יכולות להיות לקבוצות הגדולות קבוצות ב שישתתפו במוקדמות ,אבל ברור מאליו ששחקנים אלו לא יוכלו להשתתף בהמשך בקבוצות א.
2 הקבוצות המנצחות עולות לאליפות הארץ .
לסיכום: חלוקה לשתי רמות, רישום פשוט וקל , תמורה כספית למארגנים ,וארגון פשוט ככל האפשר.
רפי
 
הודעות: 124
הצטרף: ד' מרץ 14, 2007 8:58 pm
מיקום: מדרשת בן גוריון

הודעהעל ידי omer.gazit » א' אפריל 22, 2007 4:48 pm

אני לא מסכים שכל הכסף צריך ללכת למארגנים ועוזריו.
אני חושב שיש מקום וחובה לתרום ל-Flow ושגם לפי דעתי אם מדובר על אירוע עם תואר כמו אליפות הארץ, מאוד מתבקש סוג של גביע, מדליות, טבעות אליפות או לפחות איזשהוא פרס סימלי אפילו, כי זה כיף לקבל סוג של הערכה על ההשקעה שלך....

דעתי בלבד.
עומר גזית - 050-6662273

אנגליה 2007
omer.gazit
 
הודעות: 1240
הצטרף: ו' נובמבר 25, 2005 6:39 pm
מיקום: ת"א

הקודם

חזור אל הצעות לאירועים ורעיונות לקידום הספורט

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 2 אורחים

cron