תקנון 2010

הכל על גולף

מנהל: אחראי DiscGolf

תקנון 2010

הודעהעל ידי צבי טף » ג' אפריל 13, 2010 12:16 am

תקנון למפגשי הדיסקגולף 2010
[---][/---]
דיון על התקנון כאן
[---][/---]
1. כללי
מטרת התקנון להגדיר את כל התנאים שיבטיחו קיום תקין ומהנה של מפגשי הדיסקגולף בשנת 2010. התקנון מהווה את הכתובת בכל נושא בו נוצרת מחלוקת.
במידה ויעלה נושא שאינו בא לידי ביטוי בתקנון:
א. נושאים נקודתיים ואישיים יפתרו ע"י הועדה לניהול
ב. נושאים רחבים שיש להם השפעה כללית ועניין לכל קהילת הגולף - יתקיים דיון שיהיה פתוח לתגובות כל השחקנים (באמצעות הפורום באתר http://www.frisbee.co.il). את ההחלטה הסופית תקבל הועדה לניהול

2. קטגוריות
תהיינה 2 קטגוריות: מתחילים, מתקדמים.
כל שחקן רשאי להחליט ברישום לארוע לאיזו קטגוריה ישתייך במהלך אותו מפגש.
מטרת החלוקה לקטגוריות היא לאפשר למשתתפים חדשים להתחרות מול שחקנים ברמה דומה ולקבל סיכוי הוגן לזכות בפרסים.
מתחילים "יהנו" מהתאמות במסלול על פי הניתן בשטח, כגון: נקודות T קרובות יותר ו-Par גבוהים יותר
לא יתאפשר מעבר בין הקטגוריות במהלך המפגש.

3. פרסים
בתחילת כל מפגש יחולקו הפרסים למנצחים מהמפגש הקודם.
קטגוריית מתקדמים- הזוכים במקום ראשון והשני באירוע ספציפי יזכו בפרס אותו יקבלו באירוע הבא
קטגוריית מתחילים – הזוכה במקום ראשון באירוע ספציפי יזכה בפרס אותו יקבל באירוע הבא
בכל ארוע יהיה פרס ACE. לצורך זכיה ב- ACE אין חובה להשלים סבב שלם של סלים כדי לזכות בפרס.
גודל הפרסים יהיה תלוי במספר המשתתפים בארוע ועלות הרישום לארוע. המטרה היא כי הפרס יהיה צלחות דיסקגולף שיסייעו לשחקנים להשתפר ולהתמקצע.
פרס ה-ACE יצטבר מארוע לארוע בהתאם לכספים שנותרו מארועים קודמים.

4. מהלך המשחק
בכל המפגשים יתקיים המשחק בהתאם לחוקי ארגון ה-PDGA.
בתחילת כל אירוע יחולקו המשתתפים לקבוצות בנות 4-5 שחקנים שיפוזרו בין הסלים ויחלו להתקדם במסלול.
תחילת המשחק תהיה בשעה שנקבעה על ידי המארגנים.
כל אירוע יכלול שני סיבובים בני 9 סלים כל אחד (או יותר או פחות סלים לפי שיקול המארגן של הארוע).
על מנת לאפשר גם לשחקנים המגיעים מרחוק או תלויים בתחבורה ציבורית להשתתף, יוכלו שחקנים הסובלים מאילוצי זמן להתחיל לשחק מוקדם יותר כדי לא להגיע למצב שהם נאלצים להפסיק את המשחק לפני הזמן.
יבוצעו התאמות לנשים וילדים
בתחילת כל אירוע יחולקו הפרסים לזוכים מהאירוע הקודם

5. דרוג
שיטת הדרוג תהיה בדומה לשנה שעברה.
הניקוד לשחקן באירוע מסויים נקבע ע"פ תוצאותיו באירוע זה (חיבור כל הזריקות לכל הסלים באופן יחסי ל- PAR) באופן הבא:
בסיום כל אירוע ידורגו כל השחקנים ע"פ תוצאותיהם (כמה שפחות זריקות, הדירוג לאירוע טוב יותר).
כל שחקן יקבל נקודה אחת עבור כל מי ששווה או קטן ממנו ע"פ דירוג התוצאות (ככל שיש יותר שחקנים באירוע כך ינתנו נקודות רבות יותר).
מקרים מיוחדים ומידע נוסף:
שחקנים שלא שיחקו על סל מסוים (הלכו באמצע סיבוב, שיחקו סיבוב אחד, נפצעו וכו') יקבלו על כל סל (שלא הושלם) "קנס" של 100 זריקות (מספר אקראי שבא לייצג את העובדה שהסל לא שוחק).
שוברי שיוויון:
במידה ואחרי חישוב התוצאות הסופי יהיה שוויון בין השחקנים, יבדקו הדברים הבאים:
א. שחקן שהשתתף ביותר אירועים בשנת 2010 יקבל יתרון.
ב. במידה ומספר האירועים זהה יבדקו הנצחונות באירועים בהם שני השחקנים שיחקו - השחקן בעל כמות הנצחונות הגדולה יותר יקבל יתרון.
ג. במידה וסעיפים 1 ו- 2 עדיין לא פותרים את השוויון: באירוע הבא יערך שובר שיוויון מסוג Closest to the pin או משחק ראש בראש על המסלול עד שמישהו מפסיד.

6. אחריות אישית ומצב בריאותי.
המפגשים מאורגנים בהתנדבות מלאה וכל המשתתפים באים מרצונם החופשי.
לא ירכש ביטוח למפגשים וכל אחד משחק על אחריותו האישית בלבד.
על כל שחקן לחתום על טופס הצהרת בריאות וכתב ויתור המעיד על הסכמתו לכך - הטפסים יחולקו בתחילת כל אירוע - שחקנים שלא יחתמו לא יוכלו לשחק.
על כל השחקנים מתחת לגיל 18 להחתים הורה או אפוטרופוס על הצהרה זו
להלן דוגמה לנוסח הטפסים:

אני _____________________ מס' ת"ז _______________ החתום מטה מתחייב ומאשר בזאת כלהלן:

אני מעוניין להשתתף במפגש הדיסקגולף הנוכח.
השתתפותי בכל האירועים והמשחקים הקשורים למפגש היא על אחריותי האישית ו/או על אחריות אישית של האפוטרופוס האחראי עלי. חתימתי מטה ו/או חתימת האפוטרופוס שלי מהווים הסכמה מלאה לכל האמור במסמך אישור זה.
ידוע לי כי התחרות היא ספורטיבית הדורשת ממני מאמץ פיסי. אני מצהיר כי אני לוקח אחריות אישית מלאה על כל פגיעה או נזק שיגרמו לי ו/או שאגרום לאחר במהלך התחרות כאמור, ואני מצהיר כי אין לי כל תביעה או זכות כנגד מארגני התחרות ו/או על מוסדותיהם ונציגיהם בגין פגיעה ו/או נזק כאמור.
אני מצהיר כי ככל הידוע לי מצב בריאותי מאפשר השתתפות באירועים מסוג זה וכי אני לוקח אחריות אישית מלאה על כל החמרה במצב בריאותי הנגרם במישרין או בעקיפין מהשתתפותי בתחרות זו.
ידוע לי כי מארגני האירועים אינם אחראים על כל נזק, גניבה, אובדן או פגיעה שיגרמו לי ו/או לרכושי ו/או לרכושו של אחר המצוי ברשותי במהלך שהותי בתחרות, מכל סיבה שהיא, ואני מצהיר כי אני לוקח אחריות אישית מלאה על כל נזק, גניבה, אובדן או פגיעה שיגרמו לי ו/או שאגרום לאחר. אני לוקח אחריות מלאה על התנהלותי בשטח ועל התנהגותי בשטחי האירועים ועל כל נזק ו/או פגיעה ו/או אובדן שיגרמו לי או שאגרום לאחר בגינם.

לראייה , באתי על החתום :

______________________ ______________________
חתימה תאריך

במידה ואתם מתחת לגיל 18, חובה לקבל בנוסף גם אישור הורים/אפוטרופוס

אני, החתום מטה, מאשר את השתתפותו של ______________________________ בתחרות זו.

שם האפוטרופוס _____________________

ת.ז. של אפוטרופוס ___________________

חתימת אפוטרופוס __________________



7. מחירים
מתחילים - 25 ₪.
מתקדמים – 35 ₪.
מארגנים – 0 ש"ח (עד שני מארגנים לארוע)
חברי הוועד לניהול האירועים - תשלום מלא

8. פרסום תוצאות
התוצאות של כל מפגש יפורסמו בתוך כשבוע מסיום האירוע (ורצוי מוקדם יותר).
האחריות לפרסום התוצאות היא של מארגן הארוע.
פרסום התוצאות יהיה ע"פ הנוהל שיקבע ע"י הועדה לארגון אירועים

9. לוח מפגשים
מפגשים יתקיימו בתדירות של כפעם בחודש.
מדי מפגש יוכרז המפגש הבא כדי שלשחקנים תנתן שהות להתכונן למפגש ולתכנן את לוח הזמנים שלהם כדי שיוכלו להגיע אליו
סדר המפגשים הידוע כרגע:
• מפגש 1 – פארק בגין ת"א: 05.03.10
• מפגש 2 – גני יהושע ת"א: 16.04.10
• מפגש 3 – יער הקיפוד ירושלים: 14.05.10
• מפגש 4 – יער בראשית ת"א: יוני 2010 - לא סופי
• מפגש 5 - יער בראשית ת"א: יולי 2010 - לא סופי
• מפגש 6 - יער בראשית ת"א: אוגוסט 2010 - לא סופי
• מפגש 7 - יער בראשית ת"א: ספטמבר 2010 - לא סופי
• מפגש 8 עד 10– פארק וולפסון ת"א\ פארק 4 העונות הוד השרון - לא סופי

10. ארגון מפגשים
לכל מפגש יהיו אחד-שני מארגנים אחראים.
באחריות המארגנים:
לארגן מקום לאירוע ולתכנן בו מסלול. במקרה ומדובר במקום בו התקיים בעבר אירוע, יש לוודא כי המסלול עדיין רלוונטי ולבצע התאמות נדרשות או שיפורים.
לפרסם את המפגש.
לדאוג לקבלת הציוד לפני יום האירוע.
להקים את המסלול ביום האירוע.
לקפל את המסלול על כל ציודו ולדאוג שאין אבדות.
לאסוף את דפי התוצאות.
לדאוג להזנה תקנית של התוצאות ע"פ ההנחיות.

11. ועדה לניהול
ועדה תפקח ותייעץ על פעילות תקינה של המפגשים, תוודא כי המפגשים אכן מתקיימים ומתנהלים בצורה מסודרת ותקינה.
בשנת 2010 חברי הועדה הם דורי יניב, עופר חרמוני וצבי טף.
שחקנים יבחרו לועדה אחת לשנה.
הוועדה תחליט בעניינים הנוגעים להתנהלות המפגשים באופן כללי שנת 2010, לרבות חלוקת וגובה הפרסים, מיקום, ביטול או שינוי וכו'.

באחריות הועדה:
א. למצוא מארגנים למפגשים.
ב. לדחוף את קיום המפגשים.
ג. לפתוח דיונים בפורום לפי הצורך (אירועים, דיונים תיאורטיים וכו').
ד. לגבות את הכספים ולנהל את ענייני הכספים של הליגה.
ה. לדאוג לציוד שמשמש את הליגה.

שתהיה לכולנו שנת גולף פורייה ומדוייקת :)
סמל אישי של המשתמש
צבי טף
 
הודעות: 987
הצטרף: ו' מאי 28, 2004 2:07 pm
מיקום: כרמיאל

חזור אל דיסקגולף - שיחה חופשית

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron