דיון על ליגת הגולף 2008

הכל על גולף

מנהל: אחראי DiscGolf

דיון על ליגת הגולף 2008

הודעהעל ידי Dori » ג' ינואר 01, 2008 11:49 am

סיכום 2007 כאן:
viewtopic.php?p=35133#35133
<HR>

מטרת הנושא הזה להעלות רעיונות לשיפור ליגת 2008.
הספורט שלנו עדיין חדש ויש המון דברים שאפשר לעשות.

אז תרגישו חופשיים להביע דעה.
נערך לאחרונה על ידי Dori בתאריך ד' יוני 04, 2008 11:40 am, נערך 3 פעמים בסך הכל.
Go with Your FLOW
תמונה
<<------------->>
סמל אישי של המשתמש
Dori
זורק ספין על
 
הודעות: 6336
הצטרף: ה' ינואר 08, 2004 10:19 am
מיקום: Tel Aviv - Israel

תשובת יו"ר ועדת החוקים של PDGA לגבי פרסים וארגון ארועים

הודעהעל ידי צבי טף » ש' ינואר 05, 2008 7:18 pm

שלום כולם!

כידוע לכולם דורי לא זכה בפרסים בשנה האחרונה, גם לא עבור מקום שני בליגה.
מה שהיה היה.

השאלה מה יהיה בעתיד. איזו תמורה יקבלתקבל מי שמרים ארועים? האם המארגנים יהיו זכאים לזכות בפרסים על הישגים בארועים שהם עצמם מארגנים?

ובכן, הדעות חלוקות בעניין לכאן ולכאן. החלטתי לקחת את העניין לראש - אל יו"ר ועדת החוקים של הארגון העולמי לדיסקגולף!

לפני הצגת תשובתו, אגיד לגבי ארגון ארועי דיסגולף, שהתמורה הכספית היא קטנה ואפסית, גם למי שמארגן חד פעמית ארוע וגם למי שאחראי על כל הליגה. עשיתי חשבון עם דורי ונוכחנו ששהכנסות גם אם יבואו 100 אנשים לכל ארוע לא מכסות את השקעת הזמן והכסף בארגון....כנראה צריך לעשות את זה בשביל הכיף...

אוקיי הנה התשובה ומתחתו המכתב שלי אליו: אני חוש שהתשובה מבהירה לחלוטין מה עמדתו ומה מקובל בעולם.

<div dir=ltr align=left>
Dear Zvi,

Thanks for writing.

The rules do not specifically address this. The Competition Manual may. But of course that only covers PDGA events.

In general, in almost every league in the world the organizer is eligible for whatever prizes his division offers.

Being the organizer is generally a thankless job, which rarely provides any compensation. So the ability to win anything, while competing, MAY be what drives hundreds of kindred souls to volunteer in the first place. Additionally, running an event and then competing well (at the same time) is very difficult.

My personal opinion? Take everyone who complains and assign them permanent roles/jobs/duties for the next league season.

Then SEE if they still think the organizers should NOT be able to win anything!!!

Yours Sincerely;

Carlton Howard
PDGA Rules Committee Chairman
<hr>
tafz@bgumail.bgu.ac.il
01/04/2008 09:50 AM Please respond to
tafz@bgumail.bgu.ac.il
To chh3@coastalfcu.org
Subject [PDGA] Rules Committee: organizing & winnig prizes
Name: Zvi Teff
Phone: 97249512449

Message:

Dear rules committee
Attention: Carlton Howard

Hi
I'm from Israel.
The first DG league in Israel was in 2007.
I have an interesting and very important question:

Do the organizers/ directors of a DG event/league, who personally receive funds from the events, have any limitations to their participation? I understand the rules say a director can compete, but let's say he/she gets first place?
Is there anything to prevent them from collecting a money prize?
We had the director win second place this year....
A big debate here.
I'm interested if the rules say anything and also your views.
Thank you!
</div>
סמל אישי של המשתמש
צבי טף
 
הודעות: 987
הצטרף: ו' מאי 28, 2004 2:07 pm
מיקום: כרמיאל

גולף

הודעהעל ידי Krissbee » ש' ינואר 12, 2008 12:20 am

אז יש אירוע ראשון מתוכנן ל2008? למה מחכים? ספונסרים? מה אפשר לעשות כדי לקדם את העניין?
סמל אישי של המשתמש
Krissbee
 
הודעות: 635
הצטרף: ו' אוגוסט 27, 2004 7:34 pm
מיקום: תל אביב

היי היי

הודעהעל ידי Dori » ש' ינואר 12, 2008 3:01 am

יוני בעקרון היו לי תכניות גדולות לגולף ל- 2008
ליגה מדהימה עם 10 אירועים או שתי ליגות קצרות יותר של 5 אירועים כל אחת.

כתוצאה מכל הנושא של הדברים שנאמרו (על זה שאני מרוויח מניהול הליגה, ועל זה שאני לא יכול להיות שחקן מהמניין כי אני מארגן) טיפה הורידו לי את המוטיבציה.

אם יש מישהו שמוכן לקחת עליו את ניהול כל הליגה אני אשמח לבוא ולהיות שחקן ולקרוע לכולם את הטוסיק :P.

שיוחלט מי זה יהיה דברו איתי בקשר לסלים ונראה איך עושים את זה.

בנתיים אני כותב סוג של תקנון כיצד אני מוכן לנהל ליגת גולף. במידה וירצו שאני אנהל את הליגה כל שחקנים יהיו צריכים לעמוד בתקנון הזה (שיהיה יחסית חביב). תהיו בטוחים שיש שם סעיף שאומר שמארגני הליגה יהיו זכאים להשתתף ולזכות בפרסים כשחקנים מהמניין.

:)

בנתיים ינואר הולך להסתיים, נשארו לנו עוד 11 חודשים ואם רוצים לעשות גם אליפות ישראל הפתוחה וגם ACE RACE אז אפשר להבין שיש הרבה עבודה.

ד
נערך לאחרונה על ידי Dori בתאריך ב' ינואר 14, 2008 9:31 pm, נערך 2 פעמים בסך הכל.
Go with Your FLOW
תמונה
<<------------->>
סמל אישי של המשתמש
Dori
זורק ספין על
 
הודעות: 6336
הצטרף: ה' ינואר 08, 2004 10:19 am
מיקום: Tel Aviv - Israel

הודעהעל ידי amit rubin » ש' ינואר 12, 2008 12:49 pm

למרות שאני לא ממש באתי לכל אירוע (באתי לאחד יותר נכון) ואולי אני לא ממש שחקן טוב, אני אשמח להיות חלק מהניהול. תוך כדי אני אשמח לקרוא את כל החוקים ואיך זה מתבצע ממשית.

בסופו של דבר כנראה אני יקבל תגובות שליליות, אבל היי, ניסיתי.
עמית רובין
אני לא מזוכיסט אני סתם קופץ מבניינים
what about a game some time???
עמית "רובין"
rubin_amit@walla.co.il
סמל אישי של המשתמש
amit rubin
 
הודעות: 208
הצטרף: ב' יוני 05, 2006 7:54 pm
מיקום: רעננה

מעולה

הודעהעל ידי Dori » ש' ינואר 12, 2008 5:20 pm

היי עמית,
מצד אחד כולם מוכנים להיות חלק מהניהול אבל מצד שני צריך מישהו אחד שמרכז את הכל ומריץ את הליגה.

כמו שהיה בליגה הקודמת, הרבה שחקנים תרמו ועזרו (ובלעדיהם זה לא היה מצליח) אבל עדיין היה צריך מישהו אחד שלוקח על עצמו את התכנון של כל הליגה, ההרצה שלה והסיכום כמובן.

אז אם אתה חושב שאתה יכול להיות האיש זה מעולה!!!
תודיע לנו.

ד
Go with Your FLOW
תמונה
<<------------->>
סמל אישי של המשתמש
Dori
זורק ספין על
 
הודעות: 6336
הצטרף: ה' ינואר 08, 2004 10:19 am
מיקום: Tel Aviv - Israel

YA

הודעהעל ידי Krissbee » ב' ינואר 14, 2008 10:05 pm

רצוי שזה יהיה מישהו שלא מחוייב למשרה מלאה (לפחות לא לשעות קבועות), חלק מהניהול מצריך גם בדיקת שטחים חדשים, הסתובבויות בארץ, קצת מו"מ עם רשויות והנהלות פארקים, הקמת המסלולים עצמם עם כל מה שכרוך בזה, החלטות בענייני תקנון וניקוד, רשימות טלפונים, בניית לו"זים, התמודדויות עם אנשים שאמרו שיעזרו ולא יכולים בסוף, ארגון הסעות, הזמנת ציוד...... ועוד ועוד.... כמובן שיהיו הרבה חבר'ה שיקחו על עצמם חלק מהתפקידים, אבל האחריות נשארת אצל "מנהל הליגה".

אפשר כמובן להעלות השנה את דמי ההשתתפות כך שהמנהל יקבל תגמול גבוה יותר על מאמציו (שבעזרת השם יהיו רבים יותר כי השנה אנחנו רוצים תחרות כל חודש עד 2009...).

אז עמית תגיד לנו אם אתה יכול להיות "הציר המרכזי".
סמל אישי של המשתמש
Krissbee
 
הודעות: 635
הצטרף: ו' אוגוסט 27, 2004 7:34 pm
מיקום: תל אביב

הודעהעל ידי m-o » ב' ינואר 14, 2008 10:33 pm

קודם כל רובין....אם אתה כבר מציע את עצמך אל תרשום בטח אני אקבל תגובות שליליות אתה רוצה לעזור בוא תציע את עצמך.
אנחנו צריכים הרבה אנשים שיעזרו וזה לא משנה מה הרמה שלהם.
אתה בהחלט יכול להפוך לאחד מאנשי המפתח אך יש לך עוד דרך לשם.
אני לא חושב שאתה מוכן ומספיק מנוסה לקחת הכל על עצמך,(שלא נדבר על עניין של בית ספר וזמן בכלל , שזה בהחלט חשוב במיוחד לך השנה בשביל התיכון)
אני לא חושב שאני מספיק מוכן לקחת הכל על עצמי ונסיון באירגון אפילו אם מדברים רק על גולף כבר יש לי הרבה.
אם אתה רוצה לעזור אתה מתקבל בברכה אבל אני אומר לקחת את זה לאט לאט !
תתחיל לעזור ולהכנס בצוות האירגון ולאט לאט ללמוד את המחויביות שלך ואת דרכי העבודה וכו' ומשם זה כבר הכל תלוי בך!
אני מאוד נהנה לראות אותך נכנס חזק עכשיו בכל העניין של העזרה ונכנס לעניינים באמת גאה בך ואני שמח שאתה תופס יוזמה! :)
שרק ירבו אנשים כמוך!
דרך צלחה (בשני המובנים)

אורן

:flow:
Go With Your Flow
Go With Your Style
Go And Never Stop
And Just Go Out And Play!!!

מקום 16 בעולם בפריסטייל פריסבי לשנת 2009 ושנת 2010
סמל אישי של המשתמש
m-o
פריסטיילר, מנהל באתר, מדריך פריסבי ושאר ירקות
 
הודעות: 1432
הצטרף: ה' נובמבר 04, 2004 12:25 am
מיקום: הרצליה

הודעהעל ידי אבי ערב » ג' ינואר 15, 2008 12:24 am

אם יותר לי להיות לא כל כך נחמד אנחנו לא מתמקדים בעיקר
בארגון ליגת הגולף השנה, המאמץ שדורי השקיע מעצמו בארגון הייתה מעל ומעבר ומי שרוצה
לשמוע ממני אישית כמה הוא עבד ונתן מעצמו מוזמן לצלצל אליי כי הייתי איתו פשוט המון.
השמועות וההתלחששויות הדביליות שנאמרו על התמודדות המארגן, קבלת פרסים, או רווח אישי מיותרים וממש לא תורמים לקהילה אני אישית נפגעתי מאוד ששמעתי את זה וכן זה מוריד את המוטיבציה.
אני אישית לא אוכל לארגן את הגולף השנה אבל מוכן לעזור בארגון ובכל דבר אחר בהצלחה למארגן הבא.
אבי
אבי ערב
VON ZIPPER
 
הודעות: 106
הצטרף: ה' פברואר 05, 2004 9:24 pm
מיקום: תל אביב

הודעהעל ידי m-o » ג' ינואר 15, 2008 7:31 pm

אני מסכים איתך לחלוטין אבי אבל אני לא חושב שזה נושא לדיון כאן....
אני רק אגיד...דורי אני איתך והדברים שגם הגיעו לאוזני בהחלט העלו לי את הסעיף, תזכור שיש אנשים לצידך בכל אשר אתה צריך!

:flow:
Go With Your Flow
Go With Your Style
Go And Never Stop
And Just Go Out And Play!!!

מקום 16 בעולם בפריסטייל פריסבי לשנת 2009 ושנת 2010
סמל אישי של המשתמש
m-o
פריסטיילר, מנהל באתר, מדריך פריסבי ושאר ירקות
 
הודעות: 1432
הצטרף: ה' נובמבר 04, 2004 12:25 am
מיקום: הרצליה

רכזים

הודעהעל ידי Krissbee » ה' ינואר 17, 2008 5:55 pm

טוב, אני רואה שאין מישהו אחד שיכול לתת מספיק זמן לטובת הליגה כמו דורי, ובשביל לקיים את הליגה השנה, נצטרך יותר מאשר עזרה אקראית כמו שאני או אבי או עוד רבים מציעים.
דורי הוא חלוץ והוא עושה את זה באהבה, אבל הוא לא יכול לעשות שוב את הכל. לא אם אנחנו רוצים אירוע כל חודש.
הדרך היחידה שאני רואה שדורי יוכל לשמש שוב כמנהל הליגה, היא אם יהיו לנו "רכזים" אשר אחראים על תחומים מסוימים לכל אורך הליגה, ולא רק במשחק זה או אחר.

זה אומר להתחייב לכל השנה לתפקידים מסוימים, כגון:
1) מציאת והחלטה על מיקומי משחק
2) הנדוס מסלולים לפני האירוע (קביעת מיקומי סלים, TEE ו-PAR.) + יצירת מפות.
3) הקמות (כולל להגיע לפני כולם לכל אחד מהאירועים, סחיבת ציוד, הקמת סלים, אוהל, קיפול, סריקה, הפעלת מתנדבים וכו')
4) תקנון + רישום + כספים + החתמות על ציוד + מנהלה (רצוי שכל זה יפול על פרופיל אחד).

אפשר שרכז שיקח על עצמו 2 תפקידים, כגון מציאת מסלולים + הנדוסם.
וגם אי אפשר שכל אירוע נצטרך לחלק את כל התפקידים באופן אקראי.
כמובן שכולנו ניתן כתף בכל אשר דרוש ברמה המקומית, אבל בלי רכזים לכל השנה זה לא יתרומם.
אם צריך, אפשר גם להעלות את דמי ההשתתפות כדי שההנהלה תקבל קצת תמורה, ואפשר גם לקבוע דרישה לתשלום מראש לכל השנה כדי שלליגה יהיה גם תקציב מסודר.
אני בכיף אשלם כפול לכל אירוע כדי שתהיה לנו ליגת 2008 מתוקתקת.
אז לדעתי אנחנו צריכים פה 2-4 רכזים שלא מחויבים לשעות קבועות, ושרוצים להיות חלק מרכזי מבניית ליגת 2008. וואלה הלוואי עלי. אם לא הייתי חייב לעבוד במשרה מלאה הייתי קופץ על ההזדמנות ולוקח על עצמי כל אחד מהפרופילים הנ"ל.
סמל אישי של המשתמש
Krissbee
 
הודעות: 635
הצטרף: ו' אוגוסט 27, 2004 7:34 pm
מיקום: תל אביב

הודעהעל ידי The Z MAN » ה' ינואר 17, 2008 9:33 pm

לא יודע לגבי תקנון, אבל מבחינת רישום כספים והחתמת ציוד אין לי בעיה לרכז את זה.. (מס' 4 ברשימה של יוני..)
עשיתי את זה גם בכמה אירועים האחרונים ואני אשמח לתרום את שירותיי בנושא...

מי לוקח את שאר הדברים?? יאללה בואו נסיים שנוכל לרוץ עם הליגה..!
,We Play Together
!We Die Together
!Prophets For Life

The Z MAN
ציון בדש
סמל אישי של המשתמש
The Z MAN
מנהלים צעירים
 
הודעות: 273
הצטרף: ה' ינואר 08, 2004 10:52 pm
מיקום: סביון

ניהול הליגה

הודעהעל ידי צבי טף » א' ינואר 20, 2008 11:27 am

שלום כולם!

אני רואה שמצבנו טוב. יש כבר הרבה אנשים שמעוניינים לעזור לנהל את הליגה. עמית רובין, אבי ערב, ציון, לפחות. אני מציע שכל מי שמרגיש שיש בעיה של העלמת כספים או ניתובם בצורה לא טובה שיתנדב לנהל את הכספים (כולל הוצאות דלק, טלפונים, זמן עבודה, פרסום וכו') ואת הרישום, השכרת ציוד, סלים וכו', כמו שהציע י"ור ועדת הכספים של PDGA למעלה.

אני גם מציע שאנשים שתורמים מזמנם יקבלו גמול מעבר לכניסה חינם.

אם כמה אנשים טובים באמת יתאמצו ויהיה אפשר לסמוך עליהם אז העבודה של ה"ציר המרכזי" תהיה הרבה יותר קלה. לגבי עמית רובין, אחי, כל הכבוד שאתה מתנדב. אני חושב שאנשים צודקים שכדאי לא להתחיל ישר מהראש, אבל אין שום סיבה שלא תיקח איזשהו תפקיד אחר לא פחות חשוב כדי להיכנס לעניינים.
סמל אישי של המשתמש
צבי טף
 
הודעות: 987
הצטרף: ו' מאי 28, 2004 2:07 pm
מיקום: כרמיאל

מצבנו לא כזה טוב

הודעהעל ידי Krissbee » א' ינואר 20, 2008 6:38 pm

אוטוטו פברואר ואין לנו אירוע ראשון מתוכנן...
עמית רובין, אתה לוקח עליך את תפקיד אחראי ההקמות?
סמל אישי של המשתמש
Krissbee
 
הודעות: 635
הצטרף: ו' אוגוסט 27, 2004 7:34 pm
מיקום: תל אביב

הודעהעל ידי רנק » ד' ינואר 23, 2008 11:12 pm

שלום ובוקר טוב לכולם,
כמה דברים,
1. כולם מסכימים עם הרעיון של כריס שלכול נושא יהיה אחראי?
2. לדעתי גם אם כן, צריך להיות משהו שאחראי על כל הליגה ובנוסף אחראי שכל אירוע יקרה בזמן.
3. בגלל שסעיף 2 הוא ממש גדול ואני עדין לא יודע על מישהו שמוכן לקחת את האחריות הזאת עליו יש לי רעיון משלי ואותו אני אסביר עוד כמה שורות.
4. כמו שקריס ציין עוד כמה דקות נגמר לנו החודש הראשון של השנה ועדין לא היה משחק ליגה!

הרעיון שלי-
החלק הקשה (לדעתי) בלקחת את ארגון הליגה הוא העובדה שכול חודש צריך לקום אירוע חדש.
לא רק שזה קשה זה גם מלחיץ נורא ובנוסף שכל מי שארגן אירוע שנה שעברה הרים רף מאוד גבוהה שמקשה לנסות לעמוד בו (מהמפות המדוקדקות וההינדוסים הקשים ועד הרישום והפרסום).

לדעתי כדי להקל על הלחץ אפשר להחליט על 2 אנשים או 2 קבוצות של אנשים כאשר כול קבוצה כזאת תיהיה אחראית להרים אירוע פעם בחודשים, כך הלחץ בארגון ירד מהאנשים (לארגון אירוע פעם בחודשיים זה לא ממש נורא) וגם נוכל לשמור על הרף הגבוהה של ארועים בעלי איכות גבוהה! בנוסף אין שום דבר פסול בלהשתמש במקומות ומסלולים מן העבר (לדעתי אפילו מבורך).

אני חושב שאני עולה פה על עץ די גבוה שאני אומר את זה (אבל יהיה בסדר), אני מוכן לארגן אירוע פעם בחודשים עם הרעיון שלי יבחר ע"י הקהילה.
רנק
 
הודעות: 57
הצטרף: ה' דצמבר 09, 2004 8:25 pm
מיקום: כפר סבא

הבא

חזור אל דיסקגולף - שיחה חופשית

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 6 אורחים

cron