גם אני קיבלתי הודעה ממנה,
והנה המייל שכתבתי לה חזרה:
היי גלית,
תודה על התגובה.
אני מאשר את זה שהיוזמה להתקשרות באה מצידנו ? לעומת שנים קודמות, לספורט הצלחות המעופפות יש אבא ואמא בארץ. כל מה שקורה ויכול להשפיע על הספורט הזה ? FLOW, ההתאחדות הישראלית לצלחות מעופפות, חייבת לעזור, להשגיח ולמצוא דרכים למנף את הספורט שלה. כאשר חברה כמו שטראוס יוצאת עם מותג בשם פריזבי, זה טבעי לחלוטין שתהיה פנייה מצידנו.
בפגישה שלנו עם חברת הקד"מ קרו המון דברים:
1. הצגנו להם חזון רחב של מה זה פריסבי ? בתוכו היה גם נושא של צעירים
2. הצגנו להם אירוע שנקרא BULAFLOW, אירוע חופים בינלאומי של 5 ימים.
אירוע זה באמת לא מתאים לקהל היעד שלכם אבל מכיוון שישבו איתנו כמה מנהלי לקוח היה יותר יעיל מבחנתינו להראות כמה שיותר דברים כדי שאנשי המקצוע בחברת הקד"מ יוכלו למצוא כמה שיותר אופציות לשיתופי פעולה עם לקוחותיהם השונים ? ובאמת קיבלנו עזרה בכמה חיבורים נוספים.
3. במהלך הפגישה דיברנו על זה ששם המותג יוצר בעיה חוקית, אבל לא הרחבנו במילים ? אם תרצי עוד מידע על זה אני אשמח לתת לך.
אני חייב לומר
שבכל זמן השיחות איתך ועם חברת הקד"מ לא ראיתי את המוצר אף לא פעם אחת מכיוון שלא היה ניתן למצוא אותו בחנויות וגם לחברת הקד"מ לא הייתה דוגמא להראות לי, כך שלא ייתכן שנתתי איזשהו פידבק חיובי על המוצר.
אני בא מתחום השיווק אחרי שני תארים ובדרך לדוקטורט. מראש, עוד לפני כל השיחות בנינו, חששתי מאוד מהשיווק של המוצר וידעתי שהוא יגרום לספורט שלנו נזק תדמיתי.
צריך לעשות אלף אלפי הבדלות בין ארטיק של כדורגל וספורט הכדורגל לבין הספורט שלנו. בעוד כולם יודעים מה זה כדורגל, ואם הם לא יודעים אז המונדיאל השנה יסביר להם זאת הייטב, ספורט הצלחות המעופפות נמצא בשלב אחר לגמרי.
אם נחשוב על זה במושגים של חיי מוצר, הספורט שלנו עדיין בשלבי הלידה שלו והתחיל לאחרונה לתפוס תאוצה מדהימה. לקח לנו כמה שנים להוציא לעם ישראל מהראש את התדמית של הצעצוע וליצור מודעות חדשה (בתור אשת שיווק את יודעת כמה זה קשה לשנות הרגלים לעומת להתחיל מדף חלק).
הייתה סיבה לעובדה שרציתי להיפגש איתך באופן אישי ולהציג לך את הרעיון שלנו, עם כל הכבוד לחברת הקד"מ (ואני באמת חושב שהיא עושה עבודה מעולה), אין תחליף במקרה הזה לידע מצטבר של מעל 10 שנות ניתוח של הספורט הזה והידע השיווקי הדרוש בשביל להבין כיצד לממש את הפוטנציאל שבו. זה לא במקרה שתוך שנתיים הצלחנו ליצור מציאות חדשה.
בכל מקרה, אני עדיין חושב ומאמין שיש לנו המון אופציות לשיתוף פעולה וכל מה שאנחנו רוצים זה שיהיה חיבור בין הארטיק לבין הספורט האמיתי שהוא מסמל כדי שקהל היעד שלכם ידע לעשות את האסוציאציות הנכונות בראש ולא לוותר מראש על הספורט שלנו ? קהל היעד שלכם היום זה השחקנים של מחר.
אני סמוך בטוח שבשיחה קצרה נוכל למצוא פתרון לנושא.
שוב תודה
דורי יניב.
יו"ר FLOW
------------------------------------------------------------------
גם לזה יש התפתחויות ואני מקווה לעדכן אתכם עם דברים חיובים בקרוב.